Filippa:

Lyssnar på "Time of my life", final låten i Dirty dancing.
Alla ni som inte sett dirty dancing borde göra det,
visst den är gammal och så men den är så himla fin!

Idag har varit en ganska chill dag,
handboll på gympan och test på asiatiska länder,
men det var en bra dag ändå! (a)

Efter skolan åkte jag, mor & syster till stan för att shoppa lite,
köpte bl a. ett par tofflor (vilket passar till dagens väder,
och måste säga att de är supersköna :)

Efter det har jag gjort en ugnspannkaka,
dock hade jag med ägg denna gång så den blev god! :P
Har gjort maten två dagar i rad nu, fast jag ska ha en gång
i veckan bara (fast iofs lagade jag ju inte mat förra veckan
när det var musikal-träning...)

Nu har det börjat snöa, i APRIL!
helt galet! eller juste, kallas det inte aprilväder?

Vi ses! då hoppas jag att snön försvunnit & att solen värmer! :)
-

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt! Jag är sjuk så det är inte så roligt :( jag har öroninflamation

2010-04-22 @ 00:17:24
URL: http://dessemma.blogg.se/
Postat av: E M M A ♥

Haha, tack :) Fast det är också ganska svårt!

2010-04-22 @ 17:13:03
URL: http://fefotodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0