Filippa: Berg&dalbana

Det kan man ju lugnt säga om våran klass!
Sedan förra veckan tycker jag det har varit asbra
samanhållning i klassen, alla kan vara med alla,
ingen bryr sig om de pratar med ngn de brukar prata
med, om det är en kille eller tjej osv...
men nu har folk börjat sprida rykten, folk
vill veta, fnissar m.m. och alla blir lite stressade
och nyfikna. Visst säkert kul för de som inte har ngt att dölja
men vissa har ju det och jag skulle seriöst HATA om ngn
började skvallra om mig! ugh!

Så det har typ sabbat allt.

Idag har jag varit med Maria B på stan,
vi fika lite och sen gick vi runt lite och snacka med folk :)
Maria köpte en liten sak, men det tror jag hon vill berätta om sedan själv :P

Ojusste, vi fick reda på rumsindelningarna,
blev väldigt nöjd med ett dubbelrum med bästa Maria B,
skönt att kunna gå undan och typ lyssna på musik eller läsa
om man vill, men också kunna bjuda in folk eller gå över till
folk och snacka med dem :)

Jag tror resan kommer bli toppen!

Nu ska jag kolla på film & äta godis, vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: allebeck

jag tror att sammanhållningen håller i sig, hoppas det iallafall. det vore ju för tråkigt annars!



vilken fin blogg ni har förresten! <3

2010-04-23 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0