Filippa: Pappa får bestämma

Vaknade tidigt idag,
Lyssnar lite på musik och väntar på att syster min ska vakna.
Så glad att det är påsk, och det bästa av allt, vi har like zero läxor (Y)
Okay, länder i Asien, plugga på lite låt-texter, lite danser och 5 repliker,
men vet ni vad? Det gör jag så gärna för det är roliga saker!

Jag har ett svårt beslut att ta,
ska jag köpa en ny telefon nu på lovet eller ska jag vänta till i slutet av april?
Jag har suttit och klura på det ett tag nu och kommit fram till att det gör detsamma.
Pappa får bestämma (Y)

Antal karameller jag åt igår: 12st
Antal karameller jag ville äta igår: 30st

Juste, racletten gjorde succé igår,
läs mer om den här: "raclette"

Vi ses/ Filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: härligt, det är bra med mig oxå! (:

händer idag?

2010-04-03 @ 10:12:45
URL: http://baracaroliine.devote.se
Postat av: Ems

sv: Så bra :) jo den har varit bra :P

hur mår du idag?

2010-04-03 @ 10:41:45
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0