Filippa: Tre Dagar Jobb

Hej,
Idag, första dagen efter att skolan började efter påsklovet,
var rätt chill. Hade med kläder till musikalen:
xlinnen
xkavaj
xnylonisar
xmjukisbyxor
xskor
xficklampa
m.m.

Sjukt mycket saker att ha med sig och endå har jag tre saker
som måste med de med:
xsjal
xklädrulle
xfika

Imorgon ska vi jobba hela dagen,
dvs kl 08.25 - 18.00 Tugnt, jobbigt
skitgöra, så därför ska jag ha med mig massor av fika
och hörlurar så jag kan lyssna på musik, Hela dagen!

Nu ska jag strax äta makaroner, Mums!
-

Kommentarer
Postat av: SELMASSHIT

Ja de är skit snygga hehe! ja men man ska ju gilla billigt =) Kram

2010-04-13 @ 22:02:53
URL: http://SELMASSHIT.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0