Filippa: yummi

Sitter just nu ute på altanen och lyssnar på sweet dreams medans jag bloggar :)
Så himla chill att kunna sitta ute utan kablar och annat störande och vara ute på
nätet. Tänk då på att i en tidning på tror det var 60talet skrev man att om 50 år,
det vill säga cirka nutid KANSKE kunde göra datorer som vägde under två TON.
Tänk dig att sitta ute på altanen med en två-tons dator i knät XP



Funderar på vad jag ska ha med mig imorgon till badhuset,
hehe. det blir nog chill med badhuset imorgon:
träning, bästis och antagligen lite snygga killar, Yummi ^^
Ska nog ta min svarta 8848 som enbart är testad i Danmark på kritvita stränder
vid strandvejen <3 älskar det stället!

Nog om det, nu ska jag träna på länder i asien och njuta av solen, ses!
-

Kommentarer
Postat av: kikafika:D

Låter helt underbart!

Simtränar du i någon simklubb som jag eller är det bara som nöje^^

Hoppas ni har det bra? Har precis tagit frma markeringspennor och ska lugga inför ett hemkunskapsprov nu ;)

Kramis <3

2010-04-19 @ 20:06:23
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0