Maria: 2 huskurer för ansiktet

Jag vet inte om man kan kalla detta tutorials men det är bra knep för att bli av med finnar och att få len hy.

Jag och Lisa lekte väldigt mycketmed olika produkter och hittade huskurar och blandade dem om vartannat. Här är två som faktiskt fungerar vi har skrivit dem själva (ca 2 år sedan) okej, kan erkänna att jag ändrat dem lite nu fäör det var en väldigt massa stavfel och det syndes att det var 2 som inte var så gamla som skrivit det :P
vi ehe gillade att kladda ^^

(till Lisa, saknar dig <3)

BLI AV MED FINNAR (1 pers)
du behöver: en skål, 1,5 matsked med bakpulver & 2 teskedar vatten
blanda ihop, det kommer spraka/knastra tills det börjar stelna lite grand,
Smörj det på ett rengjort ansikte.
Ha det på ca 2 min
VARNING det svider VÄLDIGT mycket, men det är för att det då går in på djupet i porerna.
upprepa 2-3 ggr i veckan

LEN HUD (2 pers)
du behöver: en skål, en halv mosad avokado & 2 matskedar honung
blanda ihop allt och smeta ut det i ansiktet.
När du lagt det i ansiktet gör småcirklar i ansiktet med fingerspetsarna för lenare resultat
Låt det sitta kvar ca 5 min
Upprepa när du tycker det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0