Maria: det finns inga bekymmer!

det finns inga bekymmer man är lycklig var dag....

HAHA om ändå det kunde vara sant!
Klassen anordnade krismöte angående musikalen idag, vi har typ ingen koll på någonting, musikalen är på onsdagen efter lovet och gissa vad..... VI HAR LOV!

danserna: det ska vara 6 st dansare det finns 4. 2 st har inet ens lärt sig dem!
marschen: jodå, jag kan väl mitt men vi har aldrig provat att köra tillsammans.
manus: Vi kan replikerna bra. ALLA är faktiskt otroligt bra men vi har aldrig övat med rekvisita.

Pjuuuu... nu har jag pratat om alla mina bekymmer, nu ska jag sluta vara orolig under lovet och bara ägna mig åt det jag vill utan stress och bekymmer....

okej, bortsätt från SO:n dådå ^^

Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0