Maria: I morgon gäller det!

tränat hela dagen idag. Så jag är ganska trött. Sitter just nu och fönar håret samtidigt som jag försöker skriva detta inlägg haha.

Jag ska göra 2 ombyten under introtid....
Det är svårt att förklara men någon är runt 15 sekunder. underbart... lr inte :P


kan inte fatta att det är i morgon våran första föreställning är! vi kan knappt något. Det blir fel hela tiden oc h alla kan inte replikerna, sångtexterna. Jag kan inte en del av sos.


I mogon får jag kliva upp early in da morningoch göra mig iordning.

Den lilla halvbimboo/assistent jag ska spela kommer få
lockigt hår
lösnaglar
lösögonfransar


Haha det beror förståss på om jag orkar och det är inte säkert... Jag känner mig själv och jag är ofta en ganska lat person, särskillt på mornarna.

Wish my class alot of luck (a) <3
Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0