Maria: kindergarten nivå!

Haha som Filippa sa för ett tag sedan så hade vi underbar sammanhållning som nu har blivit lite förstörd. Kunde ni inte låtit det vara som det var?! Vi är mellan 15 och 16 år gamla men vi beter oss som om vi snart ska lämna kindergarten istället för högstadiet!

Tack så mycket för att ni förstör allt -.-'


Haha Nää jag fick det de trodde om mig rentvått så jag hoppas att det inte blir mer bara för att de gillar att skapa rykten x) <3


Filippa nämnde också att jag köpte något....Jag köpte ett genomskinligt paraply, ni vet typ genomskinlig plastgrejs. Jag har sett det utomlands men inte hittat det i Sverige! Nöjd nu! 

Finns att köpa på Clas Olsson föär 49,90 kr vilket jag anser jättebra!
Men eventuellt kommer den inte vara ett paraply längre funderar på att "klä" om den till ett parasoll. Isåfall tror jag minsann att jag köper mig en till :D

Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0