Maria: låååång dag

det är långfredagen idag, jag och mamma åkte och handla. Det var visst inte bara vi som behövde handla inför påsk-helgen.

Ni vet de där självscannings-grejerna som finns på ica... Jag och mamma använde en sån för första gången idag.
Jag märkte att jag inte är så speciellt teknisk. Jag råka scanna ett mjölkpaket 3 gånger... JA 3 jag skulle scanna den 1 gång men det blev 3. Fråga mig inte hur men så blev det. Jag försökte deleta 2 av dem men det gick inte så bra, tillsist gick jag, något röd om kinderna och frågade hur man gjorde för att bli av med dem.
Då gick allt prima igen... nästan! Jag mitt smartskafft scannade fler saker dubbelt!
Haha jag är bäst när det gäller tekniska saker! (NOT)

bye bye sweet honey pie

Love Maria

Kommentarer
Postat av: emma

ah lite sorgligt faktiskt, är allt bra med dig då ? =)

kramkram

2010-04-02 @ 15:46:08
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Blondiinbarro

Sv: Hejsan:) Tackaar, glad påsk :D

2010-04-02 @ 16:38:32
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0