Maria: Lugn dag!

Vaknade ungefär vid kvart i 7 idag. Var väldigt trött igår när adrenalinet gått ur kroppen. I början var det inga problem då sprang jag runt som en galning och hoppade omkring men sen blev det som när man släpper en ballong. Mindre och mindre luft sen bara faller den till marken.

Jag var faktiskt i stort sätt osminkad idag. Jag kan erkänna att jag är lite trött på allt vad smink heter just nu. Under vår teater hade man lager på lager av foundation, puder och mascara.

Första lektionen idag var MATTE NATIONELLA.
Det gick typ bra tror jag. Upptäckte att jag avrundat hela tiden dock :( Så det blir säkert fel svar :(

Sen var det hål i ca 3 timmar efter det SO. Efter s:n var det fysik men vår lärare insåg att han inte skulle få något gjort med oss idag eftersom alla var så himla trötta och bara flamsa runt :P

Så jag sluta 2 idag och hade bara 2 lektioner (Y)

Love
Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0