Maria: trötta ögon

Hej hej

Har inte bloggat något idag fast det är lov och det är för att jag har varit borta hela dagen.

Mamma väcker mig klockan 8. Jag hade god lust att slänga ut henne ur rummet, det är ju faktiskt lov.
Hon fick iaf upp mig och jag fick göra mig iordning.

Sen åkte vi en ca 2,5 h lång bilfärd till mormor och morfar <3

åt massa, påskäggsjakt, måla ägg med mera.

Min morbror fixade ett super gammalt dataspel.
det heter roadwars, faktiskt grymt kul.
eftersom det var så gammalt var man tvungen att fixa massa annat jag stirrade på medans han fixade det, jag förstod inte ens hälften av vad han gjorde.

hoppas ni också haft en bra påsk och inte ätit så mycket godis att ni har ont i magen


bye bye sweet honey pie

Love Maria

Kommentarer
Postat av: nina

Sv: Tack så jättemycket! Det är lite jobbigt att ha (och jobbigt att luskamma! :S), men det är så kul att få komplimanger för nåt man själv tycker är helt vanligt <3

2010-04-06 @ 19:18:11
URL: http://ninschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0