Filippa: För en lång lång tid.

Hej,
Känner att jag är mätt. Inte bara för att jag ätit en macka.
Utan jag är trött på människor. Jag bryr mig inte längre.
Och det känns skitbra.
Lev med de vänner du tycker om och strunta i resten.
Det låter ju bra när man säger det, men tusan vad svårt det är i verkligheten!
Aja. Nu är det gjort, och jag må säga, jag mår bäst.
En snabb liten uppdatering:
Igår var jag med Lova, vi fika på hellmans och hjälpte jag henne lite
med ett jobb hon höll på med. Det var, öh, lärorikt :P
Idag har jag själv jobbat, känns jättebra att vara färdig fast deadline:n
inte är förren imorgon! ;)
Imorgon ska jag träffa Mickan, länge sen jag såg henne (typ en vecka),
man blir beroende av den fina människan!
På torsdag ska jag fotograferas för jobbet och sedan tar jag tåget mot
Norrköping för att möta upp Henny & Maria A, vi ska gå på rix fm festival!
Wohooo! ska bli skitkul! Längtar både till sällskapet och musiken :)
Vi ses!
-
En staty av Tysklands siste Kejsare. Känner mig lite så. Sist.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0