Filippa: juldagen

Hittade denna låt nyss, börjaN är skitbra :)
.
Idag äre juldagen och jag är helt slut. Kl är 12.00 prick när jag skriver detta
och jag snoozar aldrig längre än till tio! haha, det bevisar att jag är trött :)
.
Hade en jättefin dag igår, blev nästan mest glad över att alla blev så glada över
julklapparna jag gav, det är så roligt att ge bort presenter :)
Men självklart blev jag väldigt glad över presenterna jag fick <3
fick bland annat två värmeskydd & volym sprayer, från olika människor
ovetande om varandra! ^^ och samma bok som jag köpt till Mickan gav mamma mig!
(hoppas inte Mickan ser det här eftersom hon inte fått julklappen än...) xD
.
Nej nu ska jag upp! vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0