Maria: 3:e advent

Julen är snart här även om jag personligen tycket att nästan hela december är jul. Det är drygt en vecka kvar i skolan (tisdag nästa vecka) men det betyder inte att det inte finns några läxor, nädå låååångt därifrån!

Vad betyder julen för just dig?
- är det att familjen samlias vid julgranen och öppnar julklappar?
- är det närheten och att efter all stress av julhandeln bara ett lugn?

Julen kan tyckas ibland vara lite överdriven men jag tycker det är en fin tid där man verkligen kan visa att man bryr sig om någon!

Det har gett mig ett problem, jag vill ge min mamma något fint och betydelsefullt men kan verkligen inte komma på något att ge henne! något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0