Filippa En vanlig sommarlovs torsdag

Hej!
idag har jag varit med min vän henny.
Vi hade trevligt som vanligt :)
Men jag var väldigt trött! Man blir så trött när det är såhär kvavt i luften :P
Jag har kommit fram att det finns ett par saker jag måste göra innan skolan börjar.
x Hitta ett sätt att enkelt hålla ordning på mitt rum
x klippa mig
x skaffa en bra kalender som jag enkelt kan använda.
x skaffa mig vanan att alltid göra läxorna i tid
plus bli ännu lite brunare ;)
men jag ska iväg på en semester till innan skolan börjar... så det hinner jag :)
Som avslutning på detta inlägg får ni en bild som reflekterar sommaren -10 väldigt bra.
.
en av de få jordgubbar jag faktiskt åt :P
vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Koftan med kaninöron passar säkert alla från S - M åtminstonde :3

2010-07-26 @ 16:37:27
URL: http://sagovasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0