Filippa: Hemma

Hej,
nu är jag hemma från tyskland :)
Supernice där, plus trettio grader. -VARJE dag :)
= Niice :)
Vi var med vänner, badade, kollade på städer och shoppade i Europa passage!
Det är en jättestor galleria som ligger i Hamburg, niice :)
Men jag kan nog lätt påstå att jag rest i cirka 1 1/2 dygn = mycket resande :P
Kom hem igår kväll kl nio :) nice att va hemma igen :)
Idag har henny och jag varit :) vi gick lite på stan,
köpte två par leggings och en collegetröja. Sen skulle vi leta present
till min tvillingsyster men hittade inget :(
Får helt enkelt leta vidare :P
Fika på coffie house och sedan till dagis för att hämta kusinen alexander.
Pretty nice dag :)
Nu ska jag om två timmar (!!!!) cykla ner på stan med bella och mickan för att
kolla på den tredje filmen i The Twilight Saga :D:D
Happyface :)
Vi skulle igentligen sett den i onsdags (igår), men eftersom vi kom hem från
tyskland igår så fick det bli idag istället :P Men det ska bli sjukt nice och väldigt roligt :)
Dessutom får jag ju tillfälle att använda mitt presentkort ;)
Kanske lägger in lite bilder senare, vi ses! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0