Filippa: sömn del 2 som sedan övergick i marsian-snack

hej,
vaknade 06.15 idag. Helt omänskligt = alien-style. Faktiskt.
Ni vet, små gröna marsianer som springer runt som små irriterande barn,
fast med kulsprutor i handen. Ajdå.
När jag var liten trodde jag att aliens var så speciella
så att de till och med hade skorna på huvudet och hatten att gå i.
Att det egentligen bara var en matriel fråga fattade jag inte ett dugg av.
Jag tyckte ändå det var skitwierd med skor på huvudet.
Så jag skrev en hel story om deras crazieness. För de var verkligen crazy.
Sagan slutade med att jorden gick under och vi fick bo med marsianerna på mars.
De var fortfarande wierd, men snälla (a)
Snip snap snut, så var sagan slut! :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0