Filippa: still in town

Nu börjar sommarlovet gå mot sitt slut.
Och det är typ nu man äntligen vant sig med att du kan göra
precis vad du vill med dina dagar. Och då tar det slut. Typ.
Idag har jag rivit en mur. Det var tungt, men roligt. :)
Dessutom har jag hoppat på en sockertopp (en slags taggig växt).
Alltså en ganska meningslös dag, fast inte jämfört med igår.
Dagen bestod då av att sova, återställning efter en dygning
med ett gäng tjejer från förra klassen :P
Idag var det igentligen meningen att vi skulle åka till västkusten på semester,
men den blev uppskjuten, so i'm still in town (Y)
Dessutom har jag bestämt mig för att spara ut mitt hår :)
Har haft page nu  i cirka ett halvår och visst, det är skitsnyggt,
men nu får det ändra lite på sig :P
haha, fast jag kanske tröttnar på att spara... vi får se hur det blir :)
vi ses! /filippa
-
Östersjö-skärgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0