Maria: framme i borlänge

när vi vä kommer fram fick vi leta efter var man fick festivalbanden, man fick inte komma in på campingen om man inte hade band. gissa vad.... vi får banden men vi tycker et är lite konstigt...jag tea och yrsa får gula band medans de andra fick blå.... men vi tänkte inte så mycket mer på det utan vi gick till en lugna campingen... där säger funktionärerna att vi som har gult band har fått fel... man ska ha blått för att komma in på lugna. vi hade alltså fått fel band. vi springer barfota tillbaka och som tur var kände han som gett oss banden igen oss och sa att han faktiskt kommit på att han gett oss fel band.

så allt ordnade sig ^^

nu kommer en till rolig sak, vi hade MYCKET packning. 4 tjejer på första festivalen ever de varit på.... I think you see...

så vi gick många gånger igenom gaten och vi blev lite halvt vän med en av funktionärerna. mycket roligt så han hejade på oss hela tiden nät han såg oss och han sa att vi svek honom när vi gick igenom den andra ingängen :p


lite bilder från kvällen.


linnea och tea



Jag! framför mig är schemat på när banden spelar och det.. vi ringade in väldigt många band... fast vi såg inte alla i slutänden men vi såg många ^^




söta! gottegrisar är vi allihopa allihopa... jag med och du med ^^


lite tält... det var nästan inga tält dem första dagarna de flesta kom på onsdagen och torsdagen.

Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0