Filippa: 2 juni <3

Idag fyller pappa år, så kärlek på det! :)
Han fick två Filippa K muggar från Hellmans av mig :)
Han blev jätteglad! :D
.
Klockan är 06.35, och sitter med datorn i sängen,
jag vaknade nämligen vid halv fyra i morse, så har varit vaken et bra tag ;)
Har bland annat sammanfattat färdigt biologin och värmt baugetter till frukosten.
haha, det känns som om klockan är tolv :P
.
Idag ska jag först ha en chilldag i skolan, andra lektionen idrott,
men det blir nog ganska chill, hoppas på lite naturliga strålar då ;)
sedan ska mamma och jag åka och shoppa inför lördag :P
Ska ju på glamour-party då, så behöver handla lite till den :)
.
Nu ska jag gå och tvätta håret, äta lite och ha en chillmorgon eftersom jag har cirka
1 och en halv timme kvar innan jag ska gå till skolan :D
-
så blev väskan till slut :) gjorde klart den i måndags :)
Nu ska jag gå och äta frukost ;)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0