Filippa blå himmel

Hej,
Jag fullständigt älskar dagar som idag. - Med blå himmel.
Tänkte på det när min vän Maria a pratade om att man
blir så mycket gladare om det är soligt.
Och i alla fall för mig är det sant :)
.
Idag är det ungdomensdag i nyköping och det är väl lägligt
när jag och min vän Julia vill hitta på något skoj på stan! (Y)
Så antagligen kommer vi väl vandra runt på stan ett tag och
checka in ungdomensdag för att sedan dra oss ner mot vallarna och sola?
Låter som en bra plan enligt mig :)
.
Är fortfarande lite sjuk. Hatar det!
Typ snorar, nyser och hostar = inte kul!
Varför kan man inte ta och bli sjuk på vanliga skoldagar istället?
Det borde vara förbjudet att bli förskyld och snorig på lov. hmf!
Lov är till för att man ska slappna av och ha det kul! varför dissa
denna underbara tanke med att bli hostig? :O
-
Såhär var det MENINGEN att jag skulle se ut på avslutningen (håret).
Men det satans regnet förstörde ju allting!
Aja, vi ses! :)
-

Kommentarer
Postat av: emelie

tack :D allt bra med mig :D med dig då?

2010-06-15 @ 17:00:20
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Vanish ♥ .

sv; Jag tycker att du borde se den. Vem vet, du kanske tycker om den mer än vad jag gör (vi alla har olika smaker haha). Även om jag inte tyckte att filmen var "världens bästa" så tycker jag ändå att den borde ses (den är en sån film som alla borde se tycker jag haha). Det glädjer mig stort att du tycker att jag är bra på att skriva recensioner! Jag själv tyckte att recensionen blev för lång -.-



/Vanish ♥.

2010-06-15 @ 18:13:32
URL: http://juustfaceit.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är det sant? :) Köpte du något idag då? <3

2010-06-15 @ 18:53:18
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0