Filippa: Spruta

Hej på er!
Jag måste bara säga att jag verkligen inte gillar sprutor!!!
Det värsta ever, typ! Jag vill bara att det ska gå över så fort som möjligt.
Idag, efter att ha varit i hamnen med trevliga människor,
åkte jag, syster och pappa ner till stadsfjärdens vårdcentral för att
ta sprutor. Det var typ jättemånga där som skulle ta fästingsprutor/resesprutor,
så kön var typ aslång. Men aja, efter lite väntan var det äntligen våran tur :)
Vi, syster och jag, skulle ta gardasil (you know), sprutan.
Men nu ångrade jag mig verkligen. På insidan var jag verligen
"vill inte vill inte!". Haha, men såklart lugn på ytan så att säga :P
Sprutan stack till och gjorde ont som f*n. Men ut lika fort.
Dock känner inte jag att den försvann utan jag sitter där och bara
aj aj aj aj aj aj. Vilket måste sett väldigt komiskt ut ^^
Aja, nu gör den inte ont längre och jag mår väl pretty okay (Y)
vi ses!
-
jag längtar till sommaren. Den riktiga sommaren på västkusten :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, ska också ta den snart :P Tog fästingsprutan idag också, kul!

2010-06-17 @ 23:29:04
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0