Filippa: stand-in

Ja, eftersom Maria har sovit borta och inte haft tillgång till dator får
jag väl vara lite stand-in för henne och skriva ett inlägg till.
(inte för att hon gör det när jag är borta, men ändå).
Det är ju för eran skull <3
Har som sagt varit sjuk hela dagen, vilket suger eftersom jag knappt kan prata,
har ont i halsen och hostar som en tok (så ingen vill komma i närheten).
Sadface och IUnderstandYouface.
Tänkte göra den här listan och sedan även läsa om böckerna. (ja, jag är en sådan människa som glömmer bort böcker, men det gör inte mig något, jag tycker om att läsa böcker jag vet att jag gillar :P )

THE TWILIGHT SAGA - Lista!

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella såklart, hennes känslor är så äkta och fumliga
2. Bästa scen i boken/filmen? Samma som nästa fråga :)
3. Favorit citat från boken/filmen? Vet inte vad de säger men gillar hur man får se sekreterarens tankar om Edward ex "han är alldeles för ung", när han stormar in på expeditionen. Roligt perspektiv Finns i versionen med Edward som huvudperson i förorden.
4. Bästa låten i filmen? Supermassive black hole -Muse, Full moon -The black ghosts och let me sign -robert pattinson
5. Favorit outfit från filmen? helt klart balen. Himla fin klänning, med converse till (Y) 

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Jacob black
7. Bästa scen i boken/filmen? När de precis börjar jobba med motorcyklarna i Jacobs garage.
8. Favorit citat från boken/filmen? Get the hell out of my head -Jacob till Edward i slutet av filmen.
9. Bästa låten i filmen? A White demon love song med The killers
10. Favorit outfit från filmen? födelsedagsklänningen


11.Team Edward eller Team Jacob? Team Jacob, han är så himla fin :3

12. Favorit skådis? Dukota eller vad hon heter, hon som gör rollen som Jane :P
13. Vem skulle du vilja spela?
Bella såklart ^^
14. Vilken är din favorit bok?
Eclipse, den är inte så OND av sig ^^

15. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? ´Det bästa man kan önska sig <3

 

Nu ska jag gå och läsa min favoritbok, det vill säga Eclipse/Ljudet av ditt hjärta :)

Vi ses!

-


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack ! hoppas du också haft en bra dag :)

2010-06-18 @ 20:37:36
URL: http://michiandrea.blogg.se/
Postat av: Maria

Det vet jag inte faktiskt :P Synd att du inte kunde komma på filmkvällen! <3

2010-06-19 @ 00:57:30
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0