Filippa: WAKA WAKA ÄGER ALLT

Hej på er!
Känner att jag verkligen har fått tillbaka blogg-lusten idag,
och hur firas det bäst? Jo såklart med ett inlägg ;)
Idag har jag reserverat platser till vad jag tror är premiären på eclipse?
Tror sf har lite fel på sin hemsida eftersom det stod att de hade en föreställning den 29/6
kl 23.59, men eclipse har ju världspremiär den 30/6?
Aja, kommer iaf se den på premiären/andra gången den visas i Nyköping ;)
Men det ska verkligen bli jättekul att se den filmen eftersom jag, mickan och bella
lovade varandra att vi skulle se eclipse på premiären när den kom ut! :)
Och nu är vi där :P
.
Har tänkt på att jag snart fyller år och skulle behöva skriva en önskelista ;)
Några saker jag tror jag önskar mig är: cykelkorg, DKNY parfume, en viss tavla,
och lite andra hemliga saker :P
.
Juste, är igentligen inte så intresserad av fotbollsVM men jag tycker verkligen årets
VM-låt är sjukt bra :) Det är shakira som har gjort den och låten är sjukt bra,
kanske att dansa till? :P Musikvideon är asbra och jag diggar att den har lite
afrikanska blodådror i sig :P Shake your ass ffs!
synd att musikvideon inte är med, men den finns säkert någonstans på Youtube, leta! ;)
.
Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0