Maria: Converse äger allt och alla

converse äger allt! Jag har redan ett par converse, mitt äldsta par köptes i 5:an och har storlek 5 dvs 37,5 haha men jag kan fortfarande ha dem. Lycklig över att mina fötter inte har växt så mycket har väl 38,5 kanske nu. Converse är stora i storlekarna så power på det! :)

Jag har precis beställt 2 par nya converse från Usa. Tänkte först såklart köpa i nåt affär här i Sverige men sen visste jag exakt va jag ville ha och den färgen fanns bara i låg modell här i Sverige och jag, envis som jag är vill ha dem i hög modell. Köpte mig ett par mönstrade medans jag ändå höll på ;)

Min klass var en riktig Converse klass. kommer sakna er något otroligt! <3


Om du vill kan du använda denna som signatur längst ner i inläggen!  Kram F <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med Converse äger! vilken färg är det du så gärna vill ha? ;)

2010-06-14 @ 00:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0