Maria: Dagbok

Jag lyckades somna runt 2 igår :P

Jag tittade en av mina gamla lådor som jag hade lagt saker jag inte ville ha kvar i mitt rum... då kanske jag var runt 12 kanske.

Jag hittade en dagbok som jag skrev när jag gick i 2:an. Läste igenom detta och det var en hel del stavfel typ jag skulle skriva Jag undrar om Johanna gillar min present.

Jag stavade: Jag unrar om Johanna gilar minn present.

Hittade en liten historia ang. detta :P

- Vad läser du?
- En dagbok.
- Står det något intressant i den?
- Det tänker jag naturligtvis inte berätta för dig. En dagbok är ett mycket personligt och privat ting, där man skriver ner sina intersta tankar och drömmar. Det som står där är det inte meningen att någon annan ska läsa. Dessutom tillhör den min syster.


Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0