Maria: God morgon

Hej har inte bloggat på vad blir det.... 2 dagar nu :P

Filippa säger att jag inte kommer vara stand-in för henne ... :P jag kan alltid försöka. <3

Hehe NYTT MÅL!


Tittade igenom lite  vad jag har skrivit på bloggen och..... et var ett tag sen jag gjorde någon lista :P

Lista!!!! +++

vallarna: gröna kullar, mysigt folk, mycket tillgång till sol..! vad kan bli bättre?

sommarfärger: matcha allt lite halvdant, det är ju ändå lov. så lite svart som möjligt... man blir bara kokt av det så ljusa färger ochtänkt inte på modet!!! <3

vattenmelon: skär attenmelonen i trekanter, ta en burk att lägga dem i och vips!!! perfekta mellanmålet på stranden, picknicken eller.... hihi vallarna

Lista - - -

myggor: berhöver jag säga mer?

myror: jag tycker myror är coola och framförallt starka men jag är inte förtjust i att se dem på handduken om är och badar och sen ligger och solar i gräset

förkylningar: förkyld som ett troll just nu, min röst låter konstig och nä fy!.... men haha det är väl mitt eget fel men... tummen ner iaf!!

Kram Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0