Maria: knott och mygg ... tips för att få det att klia mindre...

Var och red en riktig sommarritt för ett tag sen men ... gissa vae -.- jooo det är väldigt varmt så jag orkade inte rida i ridbyxor, ridstrumpor, chaps och allt det där. Istället tog jag mina gympashorts och mina jordpuch (hade ridskor iaf) var och red i skogen och nu när jag kom hem upptäcker jag stt jag har femtielva knottbett pch myggbett -.- *suuuur* har räknat dem så gott jag kan

Jag fick det till

12 på höger

och

9 på vänster

det kliar så att jag blir tokig. Min farmor säger att man kan smeta på bisalva... jag vet inte om det är placebo effekt menjag pplever att det funkar... mitt tips är smeta på ett lager och klia inte tills det gårr in i huden... när det väl gått in i huden klia inte då heller


Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0