Maria: my day

Hej hej

Trodde inte jag skulle skriva ett inlägg idag men jag hinner.... är faktiskt  tio min kvar innan klockan är 00.00

Jag stör mig faktiskt lite på det... man säger 24.00 men den digitala klockan blir aldrig det, den blir 23.59 sen slår den om till 00.00


Hur som helst har jag gjort en hel del idag

11.00 klockan ringer

11.10 tvingar mig själv att gå upp ur sängen

11.15 klär på mig, letar badkläder, skär upp vattenmelon

11.40 försöker få på min cykel på cykelhållaren som sitter på kroken på mammas bil... det tog ett tag :P

11.50 ÅKER

12.20 solar/badar med Erika, Sandra och Erik

14.00 cyklar hem för att göra pasta sallad

15.00 färdig me pastasalladen cyklar mot hamnen

15.10 träffar Tea, skriver en lista om vad som ska med när vi ska tälta :)

ingen aning när vi är klara med det... vi köper glass sen köper jag ett nytt nagellack till min samling

17.45 lämnar av Tea vid BT

sen väntar vi på bibblan tills min mor kommer och hämtar mig


massa jag har gjort idag (Y)

Love Maria

Kommentarer
Postat av: Ida Törnqvist - konstblogg

Oh ja :) Hoppas med på en riktigt låååång o varm sommar ^^

2010-06-17 @ 19:00:13
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0