Filippa: En tyranns tankar

Hej,
Imorse när jag vaknade insåg jag att klockan är EN timme för mycket.
Ja, för mycket! Denna dumma människa som kommit på tanken med
sommartid och vintertid är inte min favoritperson just nu -.-'
För imorgon kommer bli en plåga, kroppen är fortfarande inställd
på vintertid och att snurra om det såhär, det kan bara vara en tyranns 
tankar (!)

Filmkvällen hos Sara igår var toppen,
först tacos och mycket prat, sedan visade Maria och jag upp en av
musikalens danser, men det slutade med att alla dansade till
I'm a barbie girl ^^
Efter det så gjorde vi iordning lite godis och chips o så och sedan
tittade vi först på Accepted och sedan Det regnar köttbullar :P
Båda filmerna var grymma :D
Ojuste, hm... Earth hour...
Det missa vi totalt, FAST vi satt faktiskt i kolsvartmörker och kolla på film 
så jag tycker att man kan säga att vi omedvetet var med på Earth Hour :)

-
Jag när jag har blåst upp munnen som en apa, STEVIE! ;)

Ha de! / Filippa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0