Filippa: I have a Dream

-

Den drömmen består inte av att avbilda spindlar med händerna, men ändå :P
Idag har jag lämnat in mitt SO-arbete om Islam, vilket var väldigt intressant att skriva om.
Det är inte ofta man tänker på andra kulturer etc så det kan vara väldigt uppfriskande att
se på saker med lite nya ögon ibland.
På lunchen (tre timmar lång på grund av slöjden och svenskan var inställd)
tog jag, maria och två vänner till bussen ner till stan och fikade/lunchade på
Coffee House och Café Latte. Supertrevligt!

Nu börjar det mörkna utanför och jag ska strax bege mig upp till köket för att baka två kladdkakor
till lite envisa fransoser imorgon (ja, min telefon ringde under lektionstid så jag får väl stå mitt kast).
Har pluggat lite på matte läxan nu och ska väl försöka göra färdigt den
+ biologiläxan som jag hela tiden skjuter upp.
Imorgon blir det jobb på eftermiddan, Lova och jag ska skriva ihop en intervju med rektorn
och sedan ska jag maila Frida och be henne göra en illustration till artikeln.

O jusste min dröm; Att ni alla blev glada av att läsa om min vardag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0