Filippa: Kladdkaka, H&M och dansträning

Dagen började med Engelska nationella, en uppsats på 80 min,
jag tog Young TV world wide, då man skulle skriva till dem och
berätta hur man tyckte att de skulle utforma sin TV-station,
vilket var väldigt roligt att skriva om! Sedan efter det försvann
Maria och det var inte förren hennes mamma kom och hämtade
hennes böcker som jag fick klart för mig att hon mått dåligt ett par
dagar och hade nu tagit en gå-hem-lapp, många krya till denna
stackars flicka!

Sedan efter skolan tränade vi lite på musikalen, gick igenom 
I got the power igen och sen planerade vi upplägget lite inför
Barbie girl, nästan hela klassen ska ju vara med då så det får
inte bli för krångligt :P 

Efter det gick jag, Lovisa, Maria A och Henny ner på stan och
fikade på Hellmans, trevligt!
Vi gick också till din sko och H&M, det var ungefär det vi hann
med innan jag skulle hem och laga ugnspannkaka.
Man kan ju lugnt säga att med trevliga människor går tiden fort!

Oh, btw, jag glömde ägg till pannkakan så den blev skitäcklig
och vi slängde iprincip 75% av den. Inte det bästa kanske...

Förresten har pappa sagt att det blir 50kr avdrag om man glömmer bädda
sängen. Jag kommer nog bli minst 200kr fattigare varje månad..
-
En bild av mitt öga när jag funderar, får nästan ett ledset uttryck då...

-
Lyssnar på White horse och fotar blommor, tänker på kärlek <3
Många sorters kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0