Filippa: Krypa in i ett hörn

Hej,
Idag var en väldigt trevlig dag,
men ibland när jag har det sådär trevligt
så kommer jag på mig själv, "Filippa,
sådär kul kan du inte ha! En dag kommer
du ändå inte minnas det och aldrig mer".
Det suger.

Men nu till något roligare :)
Jag fick NÄSTAN nästan MVG på nationella
i svenska, MVG på UPPSATSEN och MUNTLIGA
men sabba på läsförståelsen (endast VG..)
men jag är glad ändå för jag visste att det skulle
gå dåligt på den.
Linnea, Erik och jag bestämde att vi inte skulle prata om
vad man fick men det slutade med att vi gjorde det ändå :P
I fredags: Fika på franskan, Idag: Fika på svenskan,
och imorgon på So:n. MUMS! ^^
Juste, tänkte dela med mig av ett av mina nyårslöften.
Att jag ska bli modigare, våga mer, och inte vara så rädd
vad folk ska tycka! Det tycker jag nästan att alla borde tänka på ibland (Y)
-
Dvärgbjörken har börjat visa vår-tecken! :)

vi ses/ Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0