Filippa: Länge sedan

-
Bilden jag senast har ritat, och det var länge sen.
Hej,
Har funderat länge på om jag bör ta upp mitt ritande igen,
det är så kul att få ordning på en riktigt fin bild!
Idag i skolan övade vi lite på våran musikal ^^
det ska bli grymt kul att både, spela, sjunga och dansa på scenen
inför hela skolan :O (cirka 500-600 elever), men kul ska det bli! :)
Just nu håller vi på med en dans till Dr. Bombay:s SOS, en väldigt kul
och annorlunda låt! Dessutom ska vi dansa till I got the power och
Barbie girl.
I eftermiddags var jag med Lova och vi jobbade med en artikel om
Skolans osynliga och synliga regler och normer.
Visste du t ex. att Borgmästarhagsskolans rektor (vår rektor) tycker
att det är okay att tugga tuggummi på mattelektioner?
Jag tyckte det var väldigt intressant iaf att göra denna artikel ^^
Nu har jag precis ätit tacos och sedan tagit en kopp te (blue fruit, mums!)
vi syns imorgon/ Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0