Filippa: the day of terror

Ugh.
Skriver detta på morgonen cirka 07.25 fast jag har duschat och borde
ha skitstressigt för att hinna till skolan!
Idag: The day of terror. Andra lektionen.
Alltså om någon skulle förstå hur mycket jag hatar att dansa
skulle jag bli väldigt förvånad(!).
Jag är verkligen superklumpig och när jag gör något fel blir jag bara nervös
och är ännu klumpigare. Yeah, sure, supersnyggt va? eller inte.
Varma händer, fötter som verkar enorma (klumpiga) och så en pojke
som tror att man tittar på honom när man glor på sina fötter,
yeah, kan dt bli värre? Svar: Nej.

-
en söt liten filur som målar :)

vi ses/ Filippa

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!

Hoppas allt är bra med dig. Eftersom du kommenterat medan jag varit bortrest så ville jag kika in och säga att jag är igång med bloggandet igen nu.

Kramar

2010-03-31 @ 16:51:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0