Maria: bilen är en lekplats!

Familjen ska byta bil om några dagar så vi gjorde en väldigt stor städning av vår nuvarande bil. haha jag kom på att om man sks dammsuga bilens insida kan man samtidigt leka inte-nudda-golv! Det var jätteroligt först längstbak sen klättrar man över ryggstödet så man hamnar i baksätet... då kom problemet!
Man var tvungen att få med sig dammsugaren.... vilket resulterade till att jag fick klättra tillbaka över ryggstödet, hämta dammsugarn och putta över den före jag själv kunde klättra över.
När jag fixat baksätet klämde jag mig emellan mellanrummet mellan förarstolen och passagerarstolen...
förstår ni var jag menar??
där gick det bra att damsuga medan man han dammsugaren i baksätet tills jag kom till golvet! pju inte kul! men efter ett tag ordnade det sig med.... (pappa flyttade den åt mig)

Men jag har haft min gymnastik för dagen iallafall :P

I kväll ska jag på filmkväll...
ingen aning vilka filmer vi ska se, filippa ska ta med sig new moon... får väl titta vad jag har... om jag inte hittar något får jag väl komma som jag är

Tchüss Schatz
/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0