Maria: fram och tillbaka

Är hemma och vänder, ska snart tillbaka till skolan. Det är det sista mötet inför klassresan. Känner mig lite stressad så det blir för mig att blogga snabbt.

Mitt hår hade eget liv idag, rättare sagt det hade bestämt sig för att vara elakt mot mig! hade håret i tifs hela dagen och nu när jag tog ut det ut tofsen är det jätte stort och står åt alla håll.
Ni har säkert varit med om att om man har haft tofs eller hårspännen i håret så syns det på håret... det buktar typ in där... hur som helst funderar jag på att blöta håret innan jag åker.
Haha vilka problem jag har xP

Engelskan gick faktiskt bra, babblade på ganska så friskt!

wroooom c u
love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0