Filippa: Morgondag, Polen & Al Fakir

Hej,
Skön kväll med inga läxor (har unnat mig det två kvällar i rad nu)
Vet ej om vi har franska-läxa till imorgon eller ej, men struntar i den läxan :P
Ska träna lite på fysik imorgon på lunchen ;)
Har np i fysik imorgon, labb-delen. Jobbigt!
Ikväll var jag på möte, kom dock en halvtimme försent
(trodde de började som vanligt men tydligen inte!)
Planerades mest inför sommaren, men eftersom jag inte ska jobba då
satt jag mest och chillade (åt kladdkake-ballerinor^^).
Dessutom ska jag inte skriva om Polen! Ganska skönt eftersom jag tror
det kommer bli en stor påfrestning med Auschwitz-Birkenau,
känns skönt att bara vara turist också. Fatta att det bara är två hela dagar där.
Ingenting typ.
Förresten kommer jag jobba på Typ en festival!! :)
Känns grymt kul och roligt, antagligen blir det ju på fredagen
och det är chill för då kan man kolla på de stora artisterna på lördagen
utan att behöva tänka på något jobb :)
Hoppas Salem al Fakir kommer!
Vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: Maria

Ballerina kladdkaka, finns det något som är godare? Gud, hela min mun skriker efter en nu!

2010-05-07 @ 11:11:34
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Det var riktigt gott också ;)

2010-05-07 @ 15:41:25
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0