Filippa: tygväska med eget tryck :)

Hej, måndag idag och sommaren närmar sig med stora steg.
Har funderat mycket på senaste taget. Men har bestämt mig
för att njuta av sista tiden, för det finns ingenting att göra åt det.
Får sluta vara så filosofisk och börja bara hänga med ist! X)
.
Håller på med en röd tygväska i syslöjden.
Den kommer bli grymt fin och är till min bror (han betalar),
men kommer kräva att jag ska få låna den ibland ;)
Så här ser trycket ut:
-
Kanske inte världens bästa bild, men ser ni vad det föreställer?
Om ni inte ser vad det är får ni fråga :)
.
Nu ska jag ta duscha (länge & varmt), kolla på en film och jobba färdigt med en notis!
Vi ses!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0