Filippa: Valborg!

Igår var en grym dag!
Only happy, happy, happy :)
Dagen började visserligen lite segt med skola, gäspade mer än en vanlig dag trots att vi bara
gick i skolan 2 timmar, från 08.25 - 10.25! Sedan drog de flesta ner på stan, och jag &
fem av tjejerna fikade och kollade runt lite :)
Sedan vid ett cykla jag hem och vilade lite, behövde det om jag skulle orka hela kvällen :P
(jag hade ju börja gäspa redan vid nio på morgonen...)
Vid halv sex kom Maria A och Henny förbi och så åkte vi tillsammans ut till Lovisa & Linnea!
Där ute åt vi grillspätt & potatis sallad, pratade massor, badade, kollade på film m.m. :P
Trots att fyra av dem som skulle komma blev utelåsta och kom senare var det en lyckad Valborg :)
-
Några av dem som var med :)
-

Kommentarer
Postat av: Maria (Svar)

Jaa verkligen! Bästa kvällen :)

2010-05-01 @ 19:17:27
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0