Filippa:

KVÄLLEN före, ganska spännande nu och lite pirrigt :P
Imorgon åker vi ju som sagt till Polen, studieresa med klassen :)
Känns som en värdig avslutning på de här tre åren tillsammans!
Vi åker imorgon kväll till Katowice med Wizzair :P
Kommer kännas så ovant att dels träffa klassen utanför skoltid,
som privatpersoner på semester och sedan spendera tre dygn
tätt, tätt tillsammans med dem!
Vi ska bland annat besöka saltgruvorna och Auschwitz.
Himla spännande men lite läskigt ;)
Fast iofs, det vore nästan läskigare om jag inte tyckte dt var lite läskigt
för det tycker jag jämt när jag ska flyga bort :P
Nu ska jag snart sova en sista natt i min säng innan polen ;)
Vi ses!
-

Kommentarer
Postat av: fian

sv: hej :)

åh tack så mycket :)

finblogg :)

2010-05-08 @ 02:31:53
URL: http://ssofijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0