Maria: ehm... *host*

Jaja jag kan inte påstå att jag är särskillt duktig på detta... har snarare ignorerat det faktum att det ska skrivas litehär... mwn sorry för det, ska försöka bli bättre

- slutet på terminen löfte (Y)

Klassen har varit i polen. Lovely! finns det ord för hur mycket man kommer sakna 9F?
förrut var det lite sisådär, jag tänkte att jag skulle sakna vissa.
Filippa var jag nog mest ledsen över att inte gå i samma klass som längre. Men även om vi hamnar på olika ställen på gymnasiet är hon fortfarande en av mina bästa vänner och det hoppas jag att hon är LÄNGE!!! <3 ily

hej, gjorde en till signatur,  det blir lite roligare att ha några att blanda mellan :P  Bilden föreställer en vit & en svart fågel som flyger mellan molnen..   hoppas du tycker om den!  BTW, om du har några förslag på signaturer kan du ju smsa eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0