Maria: I got da Power

I got the power, just bara tänka på den låten gör mig lite lycklig! Låten var med i vår musikal. men men justnu känns det lite som jag har makten här! :) Iallafalll går dét helt plötsligt bra för mig.

Jag har lyckats läsa igenom hela fysikboken en gång (nästan 300 sidor) inför provet på onsdag.
Sokatprovet lyckade jag få 92/92 vilket jag är grymt stolt över. Fast jag ser inte direkt det som en speciell kunskap jag menar det var ett kartprov det var bara att plugga in vad de hette.
Kemin gick också bra :)

Jag har endast några moln på min himmel och de är so seminariet i morgon och svenska ´n som ska vara klar på fredag... eller nästa onsdag egentligen men jag har redan insett att den måste vara klar tills på fredag eftersom klassen åker till Poöen klockan 4 på lördag och kommer hem på tisdag. Enkel uträkning... inte en chans att jag hinner under heögen :P

hej, gjorde en till signatur,  det blir lite roligare att ha några att blanda mellan :P  Bilden föreställer en vit & en svart fågel som flyger mellan molnen..   hoppas du tycker om den!  BTW, om du har några förslag på signaturer kan du ju smsa eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0