Filippa: LOCKAR

hej!
Idag har jag varit i Norrköping, och shoppat ofc!
Och prövat lite frisyrer till på lördag,
funderar på att locka överhåret, platta luggen och köra lite
glansspray på det, + stora svarta ögon och lite ögonskugga..
Yummie! (haha, inte att äta kanske ;))
-
tog denna fina bild på princess för någon vecka sen kanske?
Lite rolig och udda objekt, men det känns som det passar på princess :P
.
Jag vet inte om ni vet om mitt lilla vad jag har gjort med mig själv?
att jag ska träna tio gånger denna vecka (höstlovet)?
Aja, iaf så ska jag det och av dem 10 så ska fyra vara spinning...
Är faktiskt väldigt nöjd med mig själv då jag har gjort
fem pass varav två spinning och ikväll ryker två till!
Alltså har jag sedan 3 pass kvar och tre dagar kvar :)
Nice!
.
Vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0