Filippa: måndagseftermiddag med Spotify

Daniel Adams-Ray – Vitt
Beyoncé – Ave Maria
Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner)
Tove Styrke – White Light Moment
Håkan Hellström – Det dom aldrig nämner
Daniel Adams-Ray – Voyeuren
Ke$ha – We R Who We R
Lykke Li – Get Some
Rihanna – Te Amo
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
La Roux – Bulletproof
I Blame Coco – Selfmachine
Johnossi – Dead End
Adam Heldring – Make The World Turn Clockwise
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Adam Heldring – Bear Town
Var inne på Maria A's blogg och kom på att jag behövde rensa och uppdatera min spotify :)
Bara the best of the best kan ju vara med lix :)
Så här kommer några godbitar ur min lista :)
Nu ska jag köra skalmans Mat-och-sov-klocka. Fast i min klocka finns ingen sova,
där finns bara plugga och äta typ.
Undrar om hjärnan bränner kalorier av att plugga? (Y)
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0