Filippa: En ovanlig

Hej, sitter just nu med bomullstussar i öronen
(som bamses åsna när vargen är elak och förstör för dem)
typ.
För att jag inte ska höra något och istället koncentrera mig på våran
svenska bok (man fick välja mellan fem kriminalare) och jag valde
"en ovanligt torr sommar". Konstigt nog hamnade jag framför datan.
OJ SÅ KONSTIGT.... UNDRA VARFÖR...
jag är lite dator beroende.. men seriöst alla är beroende av mat,
vuxna av bilar och småmänniskor av dinosaurier och lego.
Kan inte jag få vara beroende av min leksak då??
.
Intervjun gick bra :)
Jag är alltid skitnervös när jag går dit men typ överlycklig av
adrenalin när jag går därifrån. Jag har ju vann ju över min rädsla
och därför blir jag sjukt glad :)
.
Imorgon har vi sovmorgon. Fett nice! till tjugo i tolv :)
Nu ska jag sova, godnatt :)
-
Detta inlägg skulle kommit igår kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0