Filippa: Pretty woman

Hej,
just nu lyssnar jag på pretty woman..
jag vet inte, men den låten är väldigt bra,
för att vara typ, jag vet inte? 60-tals inspirerad?
Idag har jag åkt skolbuss för första gången,
åkte en timme för tidigt imorse bara för att jag skulle hitta rätt
och frös benen av mig (långkalsonger? ja tack!).
Sedan när jag skulle hem tänkte jag hoppa på bussen vid
gångbron över järnvägen i Nyköping (finns en hållplats där).
Ni kan ju gissa om de har dragit in den hållplatsen och att busshelvetet
bara åkte förbi mig fast jag hade sprungit som en kamel bara
för att hinna med den bussen...
Usch på bussar!
Skööönt att det är lov nästa vecka! bara fyra dagar kvar nu :D
vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0