Maria: sommar, var tog du vägen?

Sitter nu i soffan i tv-rummet med en stor kopp te och en filt uppdragen till hakan...

Jag vill inte att det ska vara kallt än, igår var det faktiskt frost under natten och när jag skulle ta mig till skolan var det 3 grader varmt..... skulle nog nästan ha dött i höstjackan så det blev att leta reda på vinterjackan jag köpte i vintras ;)

Burrrr, kan väl medela att jag inte skulle ha något emot om det var sommar året om ;)

Eller jag gillar att sitta vid fönstret och
titta ut när det är vitt och vackert överallt
även den första snön.... tills
någon av de kära vännerna man har
kastat en snöboll i nacken eller något liknande




Bilden är från i somras när jag och tea var på västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0