Maria: Hot Cheetos

Hiya, detta meddelande skulle ha skickat för ett antal timmar sen... men det ville den tydligen inte ><


the young lady Julia <3 sa till mig att när du  är i USA måste du köpa och prova hot cheetos sen när jag var på en bensinmack så jag att de sålde sånna dock bara flammin' hot.



Min första tanke var: de ser ut som vanliga ostbågar bara att dessa har badat i röda caramellfärg.












































Efter första tuggan: Gaaaaaaaah var la jag min spriteflaska.... tungan gör ont!!
dock var jag ju tvungen att fortsätta äta dem det skulle kännas fel att slänga dem...
heh, efter ett par stycken hade väl munnen domnat bort lite och då kunde jag utan några problem äta dem...
De blev faktiskt nästan goda efter ett tag... Juste att tillägga jag gillar inte ostbågar så speciellt mycket :P



senare när jag tittade på tungan fick jag en till överraskning... Gissa vad ;)




Bye xoxo


Kommentarer
Postat av: Erika

MAAARRIIAAA!!! saknar dig like hell! ♥ haha igår i skolan sa ja när vi skulle gå hem: "fan, ja har inte sett maria på hela dan ida! :o" sen kom ja på att du ju va i texas... :/ KOOM HEEM SNAART! (hade lektion med micke, ensam, igår.. o måste ha det nästa vecka oxå) ♥♥♥♥

2010-10-14 @ 08:03:58
Postat av: Simon

Haha coolt :D kunde du inte ha tagit med några hem så jag kunde ha fått smakat? :D

2010-10-20 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0